Câștigi timp
Acasă la tine
Ești în siguranță
Ai flexibilitate
Câștigi timp
Acasă la tine
Ești în siguranță
Ai flexibilitate

Kinetoterapie gravide la domiciliu

(momentan indisponibil)

Terapia fizică îmbunătățește capacitatea organismului de a avea o sarcină și o naștere mai ușoară.

Gimnastică medicală
290 lei
Masaj terapeutic
290 lei
Kinetoterapie preventivă
290 lei
Pachet: 9 ședințe + 1 Gratis
Pachetul se achită integral la prima sedință și este valabil 30 zile.

Dacă nu ai un plan de recuperare recomandat de către un medic specialist, poți opta acum pentru acest serviciu.

Un plan de recuperare kinetoterapeutic pentru dureri sau leziuni poate ajuta la reducerea nevoii de tratament medicamentos.

Programeaza-te acum la medicul specialist de recuperare medicală!

Tarifele sunt valabile pentru serviciile prestate în municipiul București.
Deplasarea în județul Ilfov implică un cost adițional.
Iată ce spun pacienții
Recenzii primite pe Google
Evaluat cu 5 stele dintr-un total de 100 recenzii.
Recenzii primite pe Facebook
De ce să apelezi la TruMed
pentru terapie fizică gravide la domiciliu?
Ce așteptări poți avea de la noi?
Ce asteptari avem de la tine?
În plus, ai ...
Întrebări adresate frecvent

Durerea de spate este frecventă în timpul și după sarcină din mai multe motive:

 

Din punct de vedere hormonal, au loc multe schimbări.

Din punct de vedere mecanic, corpul tău s-a modificat în numeroase moduri pentru a se adapta copilului tău în creștere.

 

Aceste modificări nu pot duce doar la dureri de spate, ci și la alte dureri, cum ar fi cele din zona inghinală și șold. Drept urmare, este posibil să ai  dificultăți să dormi sau să îți desfășori activitățile zilnice obișnuite.

Exercițiile fizice pot spori profilul neuro-comportamental și nivelul de orientare al nou-născutului; sunt mai atenți și mai interesați de ce se întâmplă în jurul lor. De asemenea, bebelușii gravidelor active fizic sunt mai ușori și mai slabi decât descendenții gravidelor care nu sunt active fizic. 

Absolut! De fapt, este foarte recomandat să faci exerciții pe tot parcursul sarcinii. Exercițiile fizice regulate/activitatea fizică sunt extrem de benefice pentru femeile însărcinate și prezintă un risc minim. 

 

 150 de minute pe săptămână de exerciții aerobice și de condiționare a forței la o intensitate moderată.

✻ Dacă ai fost foarte activă înainte de sarcină, nu există niciun motiv să nu continui cu aceeași rutină 

✻ Dacă exercițiul este nou, atunci se recomandă să începi încet și să creșteți treptat activitatea.

Aceasta este o întrebare fantastică. Există atât de multe beneficii să vezi un kinetoterapeut în timpul sarcinii, mai degrabă decât să aștepți până după naștere.  Dacă ai dureri, poți începe terapia fizica în orice moment al sarcinii. 

 

Dacă te  simțiți bine și ești interesată să afli ce poți face pentru a-ți sprijini corpul în schimbare pe parcursul sarcinii, de obicei este recomandat  să începi  în al doilea trimestru, când începi să simți că corpul tău se schimbă, astfel încât să poți discuta exercițiilor și antrenamentul pentru sarcina, nastere si recuperare postpartum.

 

Nu există niciun motiv să trăiești cu durere în timpul sarcinii și există atât de multe care pot fi făcute pentru a-ți ajuta corpul să fie pregatit pentru schimbările pe care le va suferi în timpul sarcinii și al nașterii.

Urmărește semnele de avertizare când faci exerciții fizice. Dacă ai vreunul dintre ele, oprește-te  și suna-ți  ginecolog. Acestea sunt:

 

Sângerare vaginală
Senzație de amețeală sau de leșin
Dificultăți de respirație înainte de a începe exercițiul
Dureri în piept
Durere de cap
Slăbiciune musculară
Durere sau umflare a gambei
Contractii regulate, dureroase ale uterului

Femeile cu următoarele afecțiuni sau complicații ale sarcinii nu ar trebui să facă exerciții fizice în timpul sarcinii:

 

Anumite tipuri de boli cardiace și pulmonare
Cerclaj: O procedură în care deschiderea cervicală este închisă cu cusături pentru a preveni sau a întârzia nașterea prematură.
sarcina cu gemeni sau tripleți  (sau mai mulți) cu factori de risc pentru travaliu prematur
Preeclampsie sau hipertensiune arterială indusă de sarcină
Anemie severă

În timpul sarcinii, evita activitățile care te  expun unui risc crescut de rănire, cum ar fi următoarele:

 

Sporturi de contact și sporturi care te expun riscului de a fi lovită în abdomen, inclusiv, box, fotbal și baschet
Paraşutism
Activități care pot duce la o cădere, cum ar fi schiul pe zăpadă, schi nautic, surfing și călărie
Yoga și Pilates în condiții de temperatura ridicată, care te poate face să te supraîncălzesti
Scufundări

Programează-te acum
Completeaza formularul de mai jos si te vom contacta in urmatoarele 8 ore.